hastoponnyryttare

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Ida - 22 augusti 2012 12:15

Har utedag med klassen. Kommer hem vid tre

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, kul att just du har hittat hit, till min färgglada blogg, varmt välkommen ska du vara, här skriver jag mest om min vardag, kommer upp åsiktsinlägg då och då, kommer även upp hästinlägg, spamming om Jedward, hoppas du tycker om den, för jag tycker om

Jag är Ida

Hejsan, Ida heter jag, är en glad och spralig tjej från Gävle. Med förkärlek till smink och Jedward. Jag älskar att rida, springa, göra helt galna saker, bl a. att retas med folk och busringa, jag älskar att göra andra sura! Jag rider en gång i veckan och springer några gånger i veckan. Jag rider även uppe i Norberg på somrarna och hos min kusin någon gång ibland. Jag älskar min vänner, Jedward och att skratta. Ibland händer det att jag fotar, jag fotograferar med min mobil och bloggar även ibland från den, jag äger en samsung för er som undrar. Sen så går jag såklart i skolan, Bergby Centralskola 1-9, underbar skola. Jag gillar även att rita, designa och skapa saker, som är en av mina största hobbyer när jag har tråkigt. Jag älskar självklart att blogga också! Det är jag som är Ida.

 

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards